20% הנחה על המוצרים + משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

איך מכינים שמן אתרוגים

סרום אתרוגים

אתרוג הוא פרי הדר בעל סגולות בריאותיות מגוונות, ביניהן גם סגולות דרמטולוגיות לשיפור מראה ובריאות העור. האתרוג נמנה על ארבעת המינים ובשאר השנה ללא שימוש למעט ריבות {יש האומרים סגולה לילודה} ועכשיו גיליתי כי שמן האתרוג מלבד היותו בסיס לסרום מעולה הוא גם משמש לטיהור הכבד ולכבד יש קשר ישיר לאיכות העור שלנו. לכן את סרום האתרוגים שלי ניתן למרוח על עור הפנים ולטפטף כמה טיפות מתחת ללשון .

שמן אתרוגים – לא מכינים לבד

אם אתם שואלים את עצמכם איפה מסתתר שמן בפרי האתרוג, אז התשובה היא שבקליפה של כל פרי הדר ישנו שיעור מסוים, מזערי ממש, של שמן אותו ניתן להפיק בתהליכי ייצור ייעודיים ולא פשוטים. העניין הוא שקליפת האתרוג מכילה עוד שורה של ערכים מהם ניתן להפיק מגוון רחב של תכשירים ופתרונות טבעיים. אם תגיעו לאיש מקצוע המתמחה בהכנת פתרונות אסתטיים טבעיים, תוכלו בהחלט ללמוד איך מכינים שמן אתרוגים, אלא שזוהי פשוט לא הדרך הנכונה עבורכם. כל תהליך של ייצור פתרונות טבעיים אסתטיים ובריאותיים מסתמך על היכולת להפיק מכל חומר גלם טבעי, את כל הערכים הגלומים בו. בהיעדר יכולת זו, המחיר של כל מוצר טבעי היה יכול להרקיע שחקים למחירים שפשוט היו מבטלים את המסחריות של מוצרים אלה. ישנה כמובן אלטרנטיבה ביתית של תשרית של קליפת אתרוג בתוך שמן זית.

שמן אתרוגים לבריאות העור

אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הטבעיים של האתרוג, טיהור העור , ליחוך העור וטיפול בדלקתיות העור. הדבר הנכון מבחינתכם הוא לא ללמוד איך מכינים שמן אתרוגים אלא ללמוד היכן נכון לקנות שמן אתרוגים מוכן כזה. לחילופין כאמור, כדאי למצוא פתרונות טבעיים שמביאים לכם תמציות מרוכזות יותר ומפגינים יעילות גבוהה הרבה יותר.

בחנות האסתטיקה והקוסמטיקה המקוונת של Loni’s תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים אסתטיקה וקוסמטיקה טבעיים ובכלל זה מגוון תכשירים מבוססי פרי הדר ובכלל זה אתרוגים. אתם לא באמת צריכים ללמוד איך מכינים שמן אתרוגים, אתם רק צריכים לבחור את השמן המתאים לכם מתוך המבחר הגדול של סרומים של Loni’s ולהתחיל ליהנות ממנו כבר עכשיו. רוצים להזמין? תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו באתר או בטלפון 050-5254956.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן