20% הנחה על המוצרים + משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

הכירו מקרוב את רשימת הרכיבים הטבעיים שמרכיבים את המוצרים – הידרוסולים (אקסטרקטים)

חומרים טבעיים

בכתבה הקודמת הרחבנו את השימוש בחלבונים וויטמינים ועכשיו נמשיך לעולם הקסם של הקבוצה השנייה – אקסטרקטים והידרוסולים.

אקסטרקטים והידרוסולים הם תוצר של מיצוי מים וצמחים לאחר תהליך זיקוק איטי.
בסיום התהליך מתקבלים מים מלאים בכל המרכיבים החשובים של הצמח במטרה להשתמש בהם בתחום הטיפולי והקוסמטי להכנת סבונים, קרמים ועוד מוצרים.
האקסטרקטים וההידרוסלים מתבססים על צמחים ללא כימיקלים, אורגניים.
הם אינם מרוכזים כמו שמנים אתרים, לכן השימוש בהם נעשה ללא צורך בדילול.

  • מיצוי אלוורה – לאלוורה תכונות רפואיות רבות ומופלאות במיוחד על פני העור. הוא מכיל ויטמינים, מינרלים, אנזימים, עשיר בקולגן, לחות, רכיבים אנטי אוקסידטיים ואנטי בקטריאליים ועוד למעלה מ-200 חומרים פעילים. הוא מהווה שכבת מגן לעור, עוזר בריפוי במצבים של גירוי העור ויעיל מאוד בתחום האנטי אייג’ינג.
  • מיצוי תה ירוק – פיגמנטציה? אנטי אייג’ינג? כתמי שמש? הפחתת דלקות? עלי התה הירוק מצויין לכל אלו עוד! הוא מלא בנוגדי חימצון שמנטרלים את הרדיקלים החופשיים ומוציא אותם החוצה. תה הירוק מצויין גם בהגנה מפני קרני השמש. תוכלו ליהנות מתכונותיו הנפלאות בפילינג הטבעי שלנו.
  • מיצוי הממליס – צמח פחות מוכר המגיע מצפון אמריקה. התכונה הבולטת ביותר שלו היא יכולת החיטוי ומעולה למי שמנסה להימנע מחומרים כימיים ותעשייתיים. כאשר מורחים מוצר קוסמטי עם צמח הממליס על העור, הוא מכווץ את כלי הדם והתאים ומותח את העור.
  • מיצוי לבנדר – הלבנדר הוא צמח ותיק ומוכר מאוד ומשתמשים בו הרבה גם בעולם של קוסמטיקה טבעית. הוא מומלץ לשימוש על עור מעורב עד שמן, מחטא, מרגיע את העור ומעולה לטיפול בעור מגורה, בנגעים וצלקות.
  • מיצוי גרניום – גם הגרניום צמח מוכר, מצוי כמעט בכל גינה וידוע בריח הבולט לו, הוא מתאים
    לטיפול בעור מעורב עד יבש. מיצוי הגרניום מרגיע מצוין עור מגורה, תורם להתחדשות תאי עור, בייחוד עור פגוע ומעניק תחושה חלקה ורעננה לעור. המסיכה המשקמת שלנו מכילה בתוכה הידרוסול גרניום.
  • מיצוי פפאיה – בבשר פרי הפפאיה קיים אנזים מצויין לחידוש תאי העור, לטיפולי עור עמוקים ללא תופעת קילוף עור וגירויים. הידרוסול הפפאיה מכיל חומרים פעילים ותוכלו למצוא אותם אצלנו בסטיק פיגמנטציה ובקרם לילה.

כמה דברים נפלאים הטבע מעניק לנו! ניצול נכון ושימוש בתהליכים וחומרים גלם איכותיים הם שיוצרים מוצרי קוסמטיקה טבעית באיכות הגבוהה ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן