20% הנחה על המוצרים + משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

סרום לפנים טבעי – למה הוא כל כך חשוב?

סרום לפנים

סרום לפנים הוא חלק משמעותי וחשוב בשגרת הטיפוח שלנו, בבוקר ובערב על עור פנים נקי ולפני השימוש בקרם הפנים. השימוש בו מאוד חשוב והוא תורם רבות לעור הפנים שלנו.
הייתן רוצות לדעת עליו יותר? זה בדיוק המקום!

אז מה זה סרום לפנים טבעי?

מכירות את המונח נסיוב בתחום הרפואה?
הרבה פעמים נתקלים בו בסרטים, מדובר בתמצית שנועדה לרפא ומופקת מהדם הנגוע במחלה כדי למנוע מחלות ולשמש כתרופה. הרעיון והשם של הסרום לקוחים מהנסיוב.

סרום בתחום הקוסמטיקה הטבעית הוא תמצית מאוד מרוכזת של רכיבים פעילים שונים כמו: ויטמינים,שמנים, אנזימים, חומצות אמינו, תמציות אם של צמחים, מינרלים ועוד רכיבים שמטרתם להזין את עור הפנים שלנו, לסייע בתהליך חידוש התאים, ולהעשיר אותו.
סרום לפנים טבעי הוא מוצר משלים לשגרת הטיפוח הקבועה שלנו, החומרים הפעילים שבו מאופיינים ביכולתם לחדור לעור הפנים שלנו ולהעשיר אותם בזכות הריכוז הגבוה של החומרים הפעילים שבו.

מה מכיל סרום אורגני לפנים?
סרום לפנים מומלץ הוא סרום שמבצע את הפעולה שלשמה אנו משתמשים בו והפעולה הזאת יכולה להיות תוספת לחות לעור, הסרת כתמי פיגמנטציה, אנטי אייג’ינג, העשרת מאגרי הקולגן, מילוי נפחים ועוד. סרום טבעי מכיל בתוכו ריכוז גבוה מאוד של חומרים טבעיים בעלי אימפקט מיידי ורב עוצמה על העור כשלכל מטרה תוכלו לבחור סרום טבעי מותאם לה במיוחד. חשוב להקפיד לקנות סרום לפנים טבעי ונכון לעור הפנים ולקנות אותו במקום הנכון שיכול להבטיח לכן את המהימנות והאפקטיביות של המוצר.

איך הכי נכון להשתמש בסרום לפנים?

סרום לפנים תמיד יגיע לפני קרם לפנים. סרום לפנים טבעי משמש כבסיס למריחת קרם הפנים והשילוב ביניהם משדרג את שגרת הטיפוח ואת איכות עור הפנים.

הסרום כשלעצמו, מחזק, מותח ותורם למרקם עור הפנים אך יותר מכך, החומרים הפעילים שבו משמשים מוליכים לחומרים המצויים בקרם הפנים ומגבירים את יכולת הספיגה בעור. שימוש בסרום עוזר למקסם את השימוש בקרם הפנים ומאפשר לכל החומרים להגיע לשכבות העמוקות בעור הפנים למניעה וטיפול עמוק ביובש, פיגמנטציה, קמטים ועוד.

סרום לפנים וקרם לפנים – צמד חמד!
כדי שהשילוב בין שני המוצרים יצליח הם צריכים להיות מבוססים על אותן תמציות צמחים ובאופן שבו הם פועלים יחד בסנרגיה על עור הפנים. ההבדל ביניהם יהיה בגודל המולקולות של החומרים, לסרום מולקולות קטנות שחודרות עמוק יותר ובקרם יהיו גם מולקולות קטנות וגם גדולות יותר.

סרום לפנים יעבוד הכי טוב לצד קרם לפנים המגיעים מאותו יצרן ועשויים על בסיס חומרים פעילים דומים שעובדים טוב יחד ובכך האפקט שלהם חזק יותר יחד.

האם הסרום טוב לכל אחת?
בוודאי!
שימוש בסרום הוא אינו רק לנשים בוגרות אלא מומלץ כבר מגיל צעיר כחלק משגרת הטיפוח. חשוב כמובן להתאים את הסרום ואת קרם הפנים לסוג העור והגיל.

כמה? איך ולמה?
אז קרם פנים מורחים על הפנים אבל סרום לפנים?
סרום מגיע כנוזל מאוד מרוכז, נדרשות כמה טיפות בודדות על כמה מוקדים בעור הפנים וספיגתן בעזרת תפיחות קלות על פני העור כשהוא נקי לאחר שטיפה בסבון פנים. לאחר שהסרום נספג, מורחים קרם פנים.

אם כבר סרום לפנים אז רק קוסמטיקה טבעית!
כפי שכבר צויין, הסרום הוא תמצית מרוכזת מאוד בעלת אימפקט אסתטי גבוה על עור הפנים. ריכוז גבוה של חומרים פעילים מעולה לעור הפנים בתנאי שמדובר בחומרים טבעיים וטובים לנו ולא בחומרים כימיים שעלולים להזיק לנו.

זה הזמן לבחור לכן את הסרום שלכן, סרום לבוקר וסרום אחר לערב. אני ממליצה לקרוא היטב את החומרים שהוא מכיל ואני כמובן כאן בשבילכן להתייעצות והתאמה של כל מוצר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן