20% הנחה על המוצרים + משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

קרמים לפנים – מוצר חובה בכל שגרת טיפוח

שגרת טיפוח

קרמים לפנים הם מוצר טיפוח חובה בכל שגרת טיפוח של אישה בכל בית. הם מעשירים את עור הפנים שלנו, שומרים על הלחות הטבעיות של העור, ביום מטפחים אותו ומגנים עליו מזיהום אוויר וקרני השמש ובלילה מחדשים את העור.

רוב הנשים משתמשות באופן יומי בקרם פנים אך לא כולם משתמשות בקרם הנכון עבורן.
אז זה הזמן לענות על כל השאלות החשובות עבור קרמים לפנים!
כיצד להתאים את קרם הפנים לעור שלכן?
האם צריך יותר מקרם פנים אחד?
אילו מרכיבים כדאי לחפש כשקונים קרמים לפנים?

בואו נתחיל…

לעור הפנים שלנו לחות טבעית משלו, אך עם השנים ובגלל נזקי האקלים הלחות הטבעית פוחתת ומאבדת נפח. בדיוק כאן קרם הלחות משלים את החסר.

קרם פנים הוא חשוב והכרחי לשגרת הטיפוח בבוקר ובערב. חשוב למרוח קרם פנים כל יום בבוקר ובערב על גבי פנים נקיות ועדיף לאחר שימוש בסרום שעוזר ללחות ולחומרים הפעילים להיספג טוב יותר בעור.

כיצד להתאים את קרם הפנים לעור?

שימוש בקרם לחות חשוב בכל גיל, ככל שתתחילו בגיל מוקדם יותר – תהנו ותרוויחו עור חיוני ובריא לאורך זמן.

חשוב להתאים את קרם הלחות לסוג העור כדי שהחומרים הפעילים יעבדו בהתאמה לעור ויעניקו לו את הלחות הנכונה וההגנה הטובה ביותר.
עור יבש – מומלץ להשתמש בקרם עשיר שמעניק לחות מוגברת לעור ומטפל ביובש ובאדמומיות,
עור שומני ומעורב – מומלץ להשתמש בקרם קליל יותר, בעל מרקם עדין ודל שומן המונע שמנוניות וברק, המכיל חומרים פעילים לריפוי, הרגעה, מצמצם נקבוביות פעורות נספג מהר ולא מותיר תחושה של כובד על גבי עור הפנים.

התאמת קרמים לפנים דורשת התייחסות לא רק לסוג העור אלא גם לגיל, לגיל יש השפעה רבה על ייצור חומרים המשפיעים על מרקם העור והזדקנותו לצד החשיפה לסביבה ולשמש שגם להם השפעה על עור הפנים.

קרם פנים אנטי אייג’ינג, קרמים לטיפול בכתמי פיגמנטציה או קרמים לפנים לעור רגיש הסובל מעור שמן או פצעונים.

שימוש בקרם לחות נכון ומדוייק עבור עור הפנים, מזין את העור בחומרים שהזמן והחשיפה לנזקי הסביבה מפחיתים את הייצור שלהם בגוף, משקם ומסייע לו בהתחדשות.

כל המוצרים של לוני’ס מועשרים בויטמינים, מיצוי צמחים, חומרים טבעיים ותמציות טבעיות המעשירים את העור ומגינים עליו.

אילו מרכיבים כדאי לחפש כשקונים קרמים לפנים?

קרמים לפנים של לוני’ס הם קרמים המבוססים על חומרים טבעיים בלבד ולכן חשוב לי להדגיש שהבסיס לקרם פנים טוב ואיכותי הוא קרם שחומרי הגלם ממנו הוא עשוי מפורטים על גבי האריזה או על ידי היצרן.

קרם פנים אנטי אייג’ינג ללילה, קרם פנים פפטידים ויטמינים, קרם פנים צבר למגוון סוגי עור, קרם פנים למגוון סוגי עור ובהתאמה אליהם תוכלו למצוא סבון פנים וסרום לפנים כדי שהטיפוח יהיה שלם. כל החומרים עליהם המוצרים מבוססים מפורטים באתר.

האם צריך יותר מקרם פנים אחד?

כמובן שהשיקול הוא אישי לכל אחת אך ההמלצה היא קרם פנים שונה לגמרי ליום וקרם פנים אחר לילה.
קרם פנים ליום, מכיל חומרים המגינים עליו מפני השמש ונזקי מזג האויר בנוסף ללחות מוגברת, ויטמינים ועוד חומרים חיוניים.

קרם פנים ללילה, מכיל חומרים שמטרתם לעזור לעור להחזיר את החיוניות והלחות שאיבד העור במשך היום. בזמן השינה כאשר הנקבוביות נקיות מאיפור או חומרים אחרים, אינו חשוף לשמש ופנוי לחדש את העור ולספוג בצורה אופטימלית לחות והזנה. לכן, קרם פנים המיועד לשימוש בלילה יגיע במרקם עשיר יותר ויכיל חומרים פעילים המזינים, מחדשים ומשקמים אותו.

שגרת טיפוח כוללת לא רק קרמים לפנים, אלא גם סבון לפנים, סרום ומסיכות. חשוב להתאים את כולם לעור הפנים, להשתמש בהם בסדר הנכון כדי להבטיח את יעילותם ולראות תוצאות וכמובן גם להתפנק ולהרגיש נפלא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן