20% הנחה על המוצרים + משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

הכירו מקרוב את רשימת הרכיבים הטבעיים שמרכיבים את המוצרים – ויטמינים וחלבונים

חומרים טבעיים

בכל קרם, מסכה, סרום או סבון ישנה תרכובת מיוחדת של חומרים טבעיים.
כל אחד מחומרים טבעיים אלו האלו מרכיבים את הפורמולה הסופית, מביאים את היתרונות והתכונות של כל רכיב ומייעדים אותו לסוג העור, הגיל והשימוש המדויק לו.

הרכיבים באמת רבים וטובים, הפעם נתמקד בקבוצה אחת:

חומרים טבעיים – ויטמינים ומינרלים

חלבון / פפטידים – הפפטידים הם חומצות אמינו, חומצות אמינו הן הבסיס של החלבון בגוף, שעוזר לחיזוק ותחזוקת הרקמות. פירוט מלא על פפטידים תוכלו לקרוא כאן.

ויטמין C – ויטמין C מהווה את הבסיס לייצור הקולגן המעניק תמיכה לרקמות העור וכך יוצר מראה רענן, צעיר יותר ומוצק. עם עליית הגיל שלנו ייצור הקולגן פוחת – לכן כדאי להעשיר מוצרים, במיוחד אנטי אייג’ינג, לטיפוח עור הפנים בויטמין C. בנוסף למיצוק העור הוא גם נוגד חמצון מצוין, נוגד דלקות ותורם ללחות העור.

ויטמין E – ויטמין E מסייע בכמה דרכים לעור הפנים: שחזור תאים ופגעים כתוצאה מנזקי החשיפה לשמש וזיהום אוויר, הרגעת וריפוי העור מצלקות, כתמים או כוויות, מקל על יובש, עוזר לטיפול בדלקות עור ומרכיב אנטי אייג’ינג חשוב. הוא נלחם בתופעות שהוזכרו על ידי נטרול רעלים ורדיקלים חופשיים וקרני UVB הגורמות להזדקנות האור וגם מגן על העור מפני קרינת השמש.
*שילוב של ויטמין E וויטמין C מגדיל משמעותית את ההגנה על העור מפני השמש!

ויטמין A – ויטמין A תורם להאצת יצירתם של תאים חדשים, משפר משמעותית את האלסטיות של העור, מצויין לטיפול בפיגמנטציה מעניק לעור מראה מתוח ושומר על הלחות שלו. גם בהתמודדות עם אקנה ויטמין A משחק תפקיד משמעותי, מחליק את העור ומחדש אותו בעזרת קרם פנים אנטי אייג’ינג וקרם לילה. מדובר בויטמין עם כוחות על של ממש שכן הוא גם מעודד יצירת קולגן, גם שומר על העור וגם משקם אותו!

חומצה היאלרונית – חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המיוצר בגופנו ונמצא בעורנו באופן טבעי אך ככל שהגיל עולה, כמות החומצה ההיאלורונית יורדת וזה גורם לעורנו לאבד לחות להתייבש ולהתבגר בעצם. הימצאות חומצה היאלרונית במינון הנכון בקרם פנים משפרת באופן משמעותי את רמת הלחות בעור ותורמת למרקם חלק יותר. כדי לראות תוצאות, חשוב להשתמש בקרמים עם חומצה היאלורונית בשגרה היומיומית.

ליקופן – הליקופן הוא פיגמנט המצוי בירקות ופירות אדומים ומעניק להם את הצבע המיוחד שלהם ומפורסם בעיקר בזכות העגבניה. השפעת הליקופן על העור שלנו היא משמעותית מאוד. הא משמש נוגד חמצון מעולה שנאגר בשכבות העור העמוקות ומגן עליו מפני חימצון וחדירת קרני השמש.

בכתבה הבאה נתמקד בהידרוסולים ומה הם מעניקים למבחר המוצרים שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן