משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

איך לשמור על עור הפנים בזמני לחץ וסטרס עם קוסמטיקה טבעית?

בתקופות מורכבות בין אם הן אישיות או סביבתיות, עור הפנים שלנו מושפע. כאשר אנו נמצאות בזמני לחץ וסטרס, עור הפנים יכול להיות הנפגע הראשון. איך לשמור על עור הפנים דווקא בזמנים כאלו?

לחץ יכול לגרום לגירויים בעור, אקנה, אדמומיות, עור יבש מידי או שמן מידי, הופעת קמטים או כתמים חדשים והוא משפיע גם על מצב נשירת השיער ואיכותו. בשילוב עם נזקי הסביבה שנמצאים כאן ללא קשר למצב הנפשי, חשוב לטפל בעור ועדיף לעשות זאת עם מוצרי קוסמטיקה טבעית ואיכותית. עם הטיפול המתאים תוכלי לשמור על עור הפנים בצורה יעילה ובריאה אבל חשוב לטפל במקביל גם בנפש ולהקל על הסטרס הנפשי עד כמה שניתן.  

הנה כמה טיפים לשמירה על איך לשמור על עור הפנים בזמני לחץ וסטרס עם קוסמטיקה טבעית:

מעבר לרכיבים המצוינים הקיימים במוצרי קוסמטיקה טבעית של לוני’ס, זהו זמן טיפוח שאת מעניקה לעצמך, זמן שלך לנקות את הפנים, את העור ואת הנפש ולדאוג לעצמך! את צריכה את זה!

ניקוי יסודי של עור הפנים:

להתחיל ולסיים את שגרת הטיפוח שלך בניקיון יסודי של הפנים בכל יום. השתמשי בסבון פנים טבעי שאינו מכיל כימיקלים אגרסיביים. ניקוי יסודי יסייע להסרה יותר טובה של לכלוך ויעזור לעור לקלוט טוב יותר את כל הויטמינים והחומרים הפעילים מהסרום והקרם.

הזנה והגנה:

חשוב לבחור סרום וקרם המתאימים לסוג העור שלך ויעניקו לו את המעטפת והטיפוח שהוא צריך במיוחד במצבי לחץ. סרומים טבעיים וקרמים טבעיים המבוססים על רכיבים איכותיים מהטבע: תמציות צמחים, שמנים אורגניים, ויטמינים, אומגה 3, אומגה ואנטיאוקסידנטים להגנה מפני נזקי הסביבה. 

הרגעת עור הפנים:

חשוב להרגיע את עור הפנים באמצעות מסיכות טבעיות וחומרים מרגיעים כמו חימר, פרוטאין משי, תמציות אתרוגים ועוד. התמציות האתריות המצויות בקרמים ובסרומים, מרגיעות את העור וגם את הגוף והסטרס בזכות הריח.

לצד הטיפול המסור בעור הפנים, חשוב לשים לב לשגרה בריאה והרגלים נכונים כדי לשמור על עור הפנים:

שתיית מים:

אל תחסכי במים! לשתות מספיק מים במהלך היום כדי לשמור על הרכב הלחות שבעור הפנים. השתייה המספיקה עוזרת למנוע יובש בעור ומשפרת את מראה פני העור.

הגנה מפני השמש: השמש היא אחת מהסיבות המרכזיות להתייצבות קמטים ונזקים נוספים לעור. שמרי על עורך מהשמש, הקפידי על צל וביוגוד נכון וכמובן – קרם הגנה טבעי של לוני’ס!

תזונה בריאה:

התזונה שלך משפיעה ישירות על מראה עור הפנים. תצרפי לתפריט שלך מזון בריא ועשיר בויטמינים, נוגדי חמצון, ומינרלים. פירות וירקות, אגוזים ושקדים הם דוגמאות למזון המסייע לעור להיראות רענן ובריא. דגש חשוב על הירקות – ירקות ירוקים הם חמצן טהור לעור הפנים שלנו, הגבירו את הצריכה שלהם בעת לחץ ובכלל. 

הימנעות מכימיקלים רעים:

נסי להימנע כמה שיותר משימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים כימיקלים אגרסיביים כמו פרבנים, פתלטים, שמנים מינרלים (מינרל אויל שמקורם בנפט) וסודיום לוריל סולפט. פתרונות טבעיים מבוססי צמחים ושמנים טבעיים הן הטוב ביותר שאת יכולה להעניק לעור הפנים שלך. 

נשירת שיער:

תופעה נוספת שיכולה להיגרם מלחץ היא נשירת שיער ופגיעה באיכות השיער. תזונה ושתיית מים אכן יכולים לעזור גם לבעיה זו אך חשוב להיעזר במוצרים לטיפוח השיער. אין כמו רכיבים טבעיים לעור הפנים וגם לקרקפת שלנו! ללוני’ס פורמולה חדשה של שמפו וסרום למניעת נשירת שיער וחידוש ועידוד צמיחה מחודשת והשפעותיהם מדהימים על גדילה מחודשת של השיער ועל חוזק השערה.

איך לשמור על עור הפנים בזמן לחץ הוא נושא שיש לו מבחר פתרונות, בסופו של דבר, חשוב להדגיש את הקשר בין בריאות הנפש לבריאות העור, ולהראות כיצד ניתן לשלב גישות טבעיות והרגלי טיפוח לשמירה על עור הפנים במהלך תקופות לחץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן