משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

שיער דליל לנשים – למה זה קורה ומה הן הדרכים הטבעיות לטפל בבעיה?

טיפול טבעי בשיער דליל

שיער דליל לנשים היא תופעה מוכרת בקרב נשים רבות, צעירות ומבוגרות.
עכשיו אתן כבר מכירות אותי, טיפוח ואסתטיקה הם נושאים שבהם אני עוסקת ואת נבחרת המוצרים הטבעיים שלי לעור אתן כבר מכירות ועכשיו אני מצרפת גם שני מוצרים מובחרים לטיפוח הקרקפת, טיפול בנשירת שיער ושיער דליל.

רגע לפני שאספר לכם הכל על המוצרים החדשים, חשוב לי שנבין למה זה קורה?

היום יותר מבעבר אפשר לראות יותר ויותר נשים סובלות מתופעות של שיער דליל, נשירת שיער ואף התקרחות שיער.

שיער דליל לנשים והתקרחות מושפעת ממספר גורמים שונים ובשנים האחרונות אנו רואות אותה יותר ויותר אצל נשים בסביבתנו וחלקנו גם חוות אותה על עצמנו.
לכל אישה חשוב המראה במידה כזאת או אחרת והשיער שלנו הוא חלק מרכזי וחשוב, מסמל עבורנו נשיות, מאפשר לנו לשנות את המראה שלנו כשאנחנו רוצות ואפילו מעצים לנו את הביטחון העצמי.

אז מה יכול לגרום לשיער דליל?

  • תזונה – תזונה לקויה יכולה להשפיע באופן ישיר על נשירת שיער. חוסר בויטמינים או דיאטה קיצונית יכולים לגרום לנשירה והתקרחות. לכן חשוב תמיד לבדוק אם יש עוד תסמינים ולהתייעץ עם רופא המשפחה.
  • לחץ נפשי – הרבה פעמים בתקופות של לחץ נפשי, עומס בלוח הזמנים ואפילו חוסר תשומת לב לזמן טיפוח או השקעה בעצמך עשויים להוביל לנשירת שיער.
  • חומרים כימיים והחלקות – קיימים היום אין סוף דרכים לשנות ולשדרג את אופי השיער שלנו. החלקות למיניהן שיכולות לגרום לשבירת השיער, צבעי שיער וגם חומרי טיפוח שונים העשויים לפגוע בעור הקרקפת ושורש השיערה. כמובן שאם זה הגורם, יש צורך להפסיק את מה שהורס את השיער ולהתחיל בעבודת שיקום עמוקה.
  • הורמונים – כל אישה עוברת במהלך חייה שינויים הורמונליים, אם זה השפעות הגיל, הריונות, לידות ועוד. כל שינוי כזה משפיע תמיד על השיער, לעיתים פוגמת באיכות השיערה ולעיתים אף גורמת לנשירה מסיבית. חשוב במצבים אלו לשים לב ולטפל ולחזק את הגוף ואת הקרקפת כדי לשקם את השיער.
  • סיבות פיזיולוגיות נוספות – אם חס וחלילה חוויתם תקופה של חולשה או מחלה, אם בשל טיפול תרופתי או סממני המחלה עצמה – השיער עלול להיפגע. לאחר שמסיימים עם הטיפול ובדרך לחזרה לשגרה, צריך להתחיל לשקם את הגוף וגם את איכות השערה והשורש.

 

למה אני מספרת לך על כל הגורמים שעשויים לגרום לבעיית שיער דליל?

חשוב להבין מהו הגורם לבעיה ואז להתאים טיפול אישי העונה בדיוק על צרכי הבעיה.
במקביל לייעוץ אצל רופא או כל גורם מוסמך, אני כאן כדי להמליץ לכם לבחור בטיפולים משלימים מעולם הקוסמטיקה הטבעית שיכולים לתת מענה מצויין לשיער דליל ואפילו נשירת שיער.

המוצרים כבר מחכים לכן באתר!
שני המוצרים הטבעיים לטיפול בשיער הם:

שמפו טבעי

שמפו טבעי צמחי מרפא

מכיל הדס,סרפד, רוזמרין, ארגן, דפנה, אשלגן צמחי.

סרום לשיער

סרום טבעי לצמיחה מוגברת

מכיל שמנים צמחיים קיק, חילבה, הדס סרפד ארגן רוזמרין דפנה.

את הסרום לא חייבים לשטוף לאחר השימוש, זהו סרום על בסיס מים ולכן יכול להישאר על השיער ואין תחושת שומניות.

מומלץ להשתמש בהם יחד לתוצאות מקסימליות כמובן ולכן יש אפשרות לרכוש אותם במארז.

טיפול בשיער ובקרקפת, כמו הטיפול בעור, עם חומרים טבעיים משיג תוצאות נפלאות, משקם ומעודד צמיחה מחודשת, מחדיר חומרים טובים ואיכותיים ועושה טוב לגוף שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן