משלוח חינם עד הבית בכל רכישה

חכמים בשמש: כיצד נזקי השמש משפיעים על העור שלנו ומהי הדרך הטובה ביותר לדאוג לעור שלנו?

חכמים בשמש

כמה חשוב להיות חכמים בשמש! כל אחת מאיתנו יודעת שהשמש הכיפית, הנעימה והמחממת היא אותה השמש המסוכנת שקרניה משפיעות רבות על הבריאות שלנו ובמיוחד על העור שלנו.
המונח שמש שקרנית משמש הרבה פעמים במצבים בהם השמש ברורה ומפיצה אור אך האוויר עוד קר, אך אל תטעו, השמש לעולם אינה משקרת וכל חשיפה שלנו אליה מצריכה מאיתנו הגנה והזנה מוגברת.

 

למה חשוב להיות חכמים בשמש?

חשיפה מוגברת לשמש היא גורם מרכזי בכל הנוגע להזדקנות העור: פיגמנטציה לסוגיה, קמטים, חוסר ברק, שינויי צבע, כתמים ואף גידולים. מה שגורם לעור שלנו להיות אלסטי, חיוני ומבריק הם הרקמות שלו, סיבי הקולגן והאלסטין, כאשר יש חשיפה מוגברת לשמש ישנה פגיעה ברקמות אלו ובאופן ישיר גם ירידה באלסטיות, בברק ובחיוניות.

מה הן הפעולות להגנה מפני חשיפה לשמש?
עם השנים והמחקרים הרבים, אנו מבינות יותר ויותר שיש להגן על עצמנו מפני השמש גם במצבים בהם נראה לנו שאנו מוגנות. קיימים מיתוסים רבים סביב החשיפה לשמש וחשוב לדעת מה נכון ומה פחות מדויק. בואו נדייק כמה מהם כאן..

  • הצל לא נחשב הגנה מהשמש – חשוב לזכור שהצל אמנם מסנן מעט את החשיפה לשמש אך לא חוסם אותה. כשאנחנו תחת שמשייה או צלייה השמש שולחת קרניה גם לחול או לרצפה והם חודרים אלינו משם או עוברים דרך החומר שתחתיו אנו נמצאות. אז גם אם נראה לנו שאנחנו מוגנות, זוהי הגנה חלקית בהחלט ולא מספקת.
    לכן, בילוי בים, בטיול בפארק, בית קפה ואפילו בשלג – הצל אינו מספיק וחשוב להשתמש בקרם הגנה ואביזרי הגנה מהשמש.
  • כל גווני העור צריכים הגנה מהשמש – אז נכון, כשגוון העור כהה יותר הוא מוגן באופן טבעי יותר מגוון עור בהיר, אך עדיין מדובר בהגנה יחסית. גם אנשים עם גוון עור כהה עשויים להיפגע מנזקי השמש לכן חשוב שגם הם ישתמשו בקרם הגנה ויגנו על עצמם מחשיפה מוגברת לשמש.
  • שהייה ברכב לא מגנה מפני החשיפה – הקרינה העל סגולה היוצאת מהשמש היא האחראית להיווצרות נזקי השמש בעור והיא בהחלט יכולה לחדור דרך זכוכית רגילה ממש כמו החלונות שברכב. לכן ההמלצה היא, בנסיעות הצמודות לחלון הרכב, להתמרח בקרם הגנה, ללבוש בגדים עם שרוול ארוך ואם אפשר להוסיף שכבת הגנה על החלונות ברכב.
  • חשיפה לשמש מהווה סיכון בכל גיל והיא אף מצטברת – צריך להקפיד על הגנה מהשמש כבר מגיל צעיר וכמה שיותר. לא להאמין למשפטים בסגנון: “העור שלהם צעיר הוא יחלים”!
    כל חשיפה לשמש פוגעת בעור, העור שלנו זוכר ויש לו השפעה מצטברת לאורך השנים המשפיעה גם כשאנחנו מתבגרים ומזדקנים.
    בזמן הגן ובית הספר, טיולים, בריכה, ים, פעילות ספורטיבית וכל פעילות שחושפת את הילדים לשמש מצריכה הגנה – הגנה מפני השמש מגיל צעיר היא דרך מעולה לדאוג לעור שלנו!

 

כיצד נתגונן ונהיה חכמים בשמש?

מצד אחד צריך להימנע מחשיפה ומהצד השני יש להתגונן מפניה!
חשוב קרם הגנה במינון מוקפדקרם הגנה עם מסנן קרינה ברמת SPF מספיקה ולהקפיד לחזור על הפעולה בהתאם להוראות היצרן.
לי חשוב להמליץ לכן כאן על קרם ההגנה הטבעי של Loni’s שמספק הגנה של 30-50 SPF ועשוי כולו מחומרים טבעיים המזינים ומגינים על העור מפני קרינת השמש. אל תשכחו למרוח אותו שוב כל 3 שעות.
בכל קרם יום אחר של Loni’s שתבחרו מהאתר, יש הגנה ברמה של SPF 15.
אביזרים – כובע, משקפי שמש – לצד השימוש בקרם הגנה, חשוב להתמגן באביזרים הנכונים ולא להפחית בערכם של הכובע רחב השוליים, משקפי שמש איכותיות ואם אפשר בגדים ארוכים מבד קליל כדי להגן על הגוף.
לא להיחשף בשעות הקרינה הגבוהה והימצאות בצל – הטווח שעות המומלץ לחשיפה מצומצמת במיוחד בימי הקיץ ובימים חמים הוא: 16:00-10:00, אלו השעות בהן השמש חזקה וקרניה קופחות יותר באופן משמעותי לעומת השעות האחרות. אם אתם כן יוצאות ונחפשות לשמש בשעות אלו, הקפידו על כל הכללים ועל הימצאות בצל.

הקשבה לכל ההנחיות והתגוננות נכונה מפני השמש תצמצם משמעותית את נזקיה וכך תוכלו לשמור על העור בריא וצעיר יותר לאורך זמן.
חכמים בשמש – זו לא סתם סיסמא זוהי דרך חיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות הכותבת

בואי נשוחח
1
היי, יש לך שאלה?
היי. תרגישי חופשי לשלוח הודעה אני כאן כדי לעזור. לוני
דילוג לתוכן